Drukowany roll-up w kampanii reklamowej. Dlaczego warto sięgnąć po to rozwiązanie?
Właściwe promowanie firmy jest kluczowe dla jej rozwoju i przebicia się na rynku. Wśród wielu narzędzi marketingowych dużą rolę odrywają reklamy na banerach czy innych miejscach ekspozycji. Dobrym pomysłem jest również wykorzystanie takiego elementu, jakim jest roll-up.
Roll-up jest nośnikiem, na którym można zamieścić reklamę jednostronnie lub dwustronnie. Wydruk takiej reklamy warto powierzyć drukarni zajmującej się zarówno projektowaniem, jak i wydrukiem materiału wysokiej jakości. Warto nadmienić, że roll-upy zyskują na popularności, gdyż często są tańsze niż banery oraz dzierżawa miejsc przeznaczonych na ekspozycje reklamy.
Korzyści z zastosowania roll-upu w kampanii reklamowej
Roll-up to ciekawa alternatywa dla dużego i drogiego banera reklamowego. Jest to konstrukcja składająca się ze stelaża rolki zadrukowanego materiału umieszczonej w odpowiedniej kasecie. Wielkość roll-upu zależy od potrzeb klienta, ale zwykle są to elementy o lekkiej konstrukcji nośnej.
Można je zastosować w siedzibie firmy lub w wolnej przestrzeni przed nią, jest to więc bardzo wygodne rozwiązanie. Jednocześnie warto przy tym powiedzieć, że nadrukowana reklama jest elementem wymiennym i w zależności od kampanii reklamowej można ją zamienić na inną. Taka reklama łatwo wpada w oczy i jeśli jest dobrze zaprojektowana, a stelaż jest podświetlony, to łatwo zapada w pamięć potencjalnych odbiorców.
Jednostronny, czy dwustronny rollup?
Roll-upy dostępne są w dwóch podstawowych wariantach: reklama jest na jednej stronie lub po obu stronach rolki. Wybór zależny jest od możliwości ustawienia tej konstrukcji. Jeśli tylko jedna strona ma być widoczna, to oszczędniej będzie zamówić jednostronną formę.
Jeżeli jednak ustawienie urządzenia pozwala na oglądanie banera z obu stron, to najbardziej efektywny będzie roll-up dwustronny. Roll-upy to konstrukcje lekkie o niewielkich rozmiarach. To sprawia, że nie tylko można je postawić wszędzie, ale również są łatwe w magazynowaniu.
Reklama drukowana nie tylko na ulotkach
Dobra kampania reklamowa to taka, w której wykorzystuje się umiejętnie marketing internetowy oraz elementy drukowane. Tu warto pamiętać, by całość kampanii była spójna. Zarówno roll-up reklamowy, ulotki jak i foldery oraz broszury powinny być w odbiorze spójne z reklamą internetową.
Reklama drukowana w połączeniu z internetowym marketingiem szybciej i bardziej efektywnie wpływa na świadomość społeczną marki. Tym samym reklamowane produkty, czy usługi są szerzej znane, a firma bardziej rozpoznawalna. Warto zatem podjąć współprace z drukarnią i postawić na tę formę marketingu.
Może spodobać Ci się również:
Szlifowanie to proces, który jest niezbędny w wielu pracach, ale też podczas produkcji. Pomimo tego, iż mamy świadomość, czym jest szlifowanie to nie zawsze wiemy, gdzie dokładnie przeprowadza się tę…
Czytaj więcej